بیت کوین

ساخت وبلاگ
مامان‌پز اولین و بزرگترین سایت سفارش آنلاین غذای خانگی است که با همکاری خانم‌های خانه‌دار ساکن تهران فعالیت می‌کند؛ به این صورت که غذاها توسط خانم‌ها در منزل خودشان پخته شده و به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

مراحل استخدام آشپز غیر حضوری:

  1. ثبت نام اولیه:  فرم ثبت نام در وب سایت مامان‌پز را پر کنید. بعد از آن ما برای توضیح و هماهنگی باقی مراحل با شما به صورت تلفنی تماس خواهیم گرفت.
  2. ارسال غذای تست برای بررسی:   پس از تمای از شما خواسته می شود تا ۴ نوع غذای مختلف را طبخ کرده و با هماهنگی برای ما ارسال کنید. غذاها توسط کارشناسان مامان‌پز بررسی شده و در صورت تایید کیفیت و طعم غذا وارد مرحله بعد خواهید شد.
لطفا توجه کنید که غذاهای تست که برای مامان‌پز ارسال می کنید رایگان است و مامان‌پز هزینه‌ای بابت آن به شما پرداخت نمی‌کند.
  1. جلسه حضوری در دفتر شرکت مامان‌پز:   در صورت تایید غذا، مجددا با شما تماس گرفته خواهد شد و برای صحبت در مورد نحوه همکاری با وب سایت مامان‌پز به دفتر شرکت دعوت خواهید شد.. دستورالعمل‌های جامع مامان‌پز شامل اصول بهداشتی، میزان مواد اولیه غذاها، نحوه بسته بندی، نحوه قیمت گذاری، نحوه پاداش و باقی توضیحات را دریافت خواهید کرد.
  2. دریافت کارت بهداشت:  در این مرحله باید به یکی از مراکز بهداشت سطح شهر مراجعه کرده و جهت دریافت کارت بهداشت ثبت‌نام کنید.
همچنین آشپزخانه شما توسط کارشناسان مامان‌پز جهت بررسی موارد بهداشتی بازدید خواهد شد.
تبریک، اکنون شما به جمع مامان های مامان‌پز پیوسته اید.
  موارد مالی:
قیمت گذاری غذاها از طرف شما انجام می‌شود و مامان‌پز در قبول یا رد قیمت پیشنهاد شده مختار است.
تسویه حساب به صورت روزانه پس از دریافت غذاهای طبخ شده و از طریق حساب بانکی شما انجام خواهد شد.
   محدوده جغرافیایی:
مامان‌پز اکنون در محدوده شهر تهران فعالیت می‌کند..
در صورتی که منزل شما در منطقه مورد نظر قرار ندارد و یا در شهر دیگری غیر از تهران هستید، با ثبت نام در سایت، به محض فعال شدن منطقه یا شهر با شما تماس خواهیم گرفت.

برای پر کردن فرم استخدام آشپز غیر حضوری اینجا کلیک کنید.

 
بیت کوین ...
ما را در سایت بیت کوین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بیت کوین bitcoin بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 11:42